سلام امیدوارم تو سال جدید حالتون خیلی بهتر از سال قبل باشه بهمراه کلی آرزوهای خوووووووب.

خب من سال تحویل رو تو پادگان و کنار بچه ها بودم و خوش هم گذشت :) جاتون خالی

تو این سه ماهه که نبودم ماه اول و دومش به مرخصی های شهری برای دندونپزشکی با قیمت های گزاف و سخت گیری های الکی تو یگانمون گذشت...

ماه اسفند هم با همه تلخیاش بالاخره تموم شد.از گوشی دزدی و بازدید ساکا گرفته تا دلتنگی و برف...تو این سه ماهه نزدیک 15بار برفو دیدیم و پارو کردیم :)) مطمئنم بهار و تابستانمون هم به علف چینی خواهد گذشت.

سیل هم مهمان ویژه ی عید امسال بود و خودتون در جریانین...خواهرزاده عزیزم هم راه رفتنو یاد گرفت و از سر و کولم بالا میره :))

راستی بالاخره رفتم دندونپزشکی با قیمت مناسب و موفق به درست کردن دوتاشون شدم...بقیه بمونه برا مرخصی بعدی.

فردا هم باز میگردم و میخوام باز هم روزانه نویسیامو شروع کنم....التماس دعا دارم از همتون بخصوص دوستای بلاگی خووووبم.

مراقب خودتون و خوبیاتون باشید.

بدرود .