سلام 

این ترم آخری هم دیگه اصن حس و حال رفتن به کلاسا رو ندارم فرقی هم نداره حضور غیاب کنه استاد یا ن.

دیگه برم هم همونجا میگیرم میخوابم تو کلاس،چه بهتر که تو اتاق خودم بخوابم.دیگه پول کرایه هم نمیدم.صرفه جویی اقتصادی😎

قرار بود امروز تی ای کوییز بگیره .کسی که ی زمانی هم کلاسیم بود و الان ارشد کنترل میخونه همونجا.نمیدونم چی بگم.بماند.

میخوام کنکور ارشد شرکت کنم.بعدش هم دفترچه سربازی رو پست میکنم . 

امروز پدرم از خصوصیات سربازی همچون بیدار باش 4 صبح و دواندن در پادگان میگفت .این ها رو بهمراه عدسی تصور کردم. 😱

تصمیم گرفتم هر روز ورزش کنم تا موقع سربازی نفس کم نیارم.از 5 دقیقه شروع میکنم.هشدار اضافه وزن.

دیشب نرم افزار اچ اسپایسو نصب کردم و الان میخوام شبیه سازی های آزمایشگاه ال دیجیتالو انجام بدم . برا همین میخوام بخابم 😂

ناهار امروز هم اینجور که داداشم میگفت دست پخت دختر همسایمون بود . پدرم هم نصایحی گوش نواز نثار برادرم کرد .

☔️ هوا هم نیمه ابریه البته آفتاب هم سوز سردی داره.الانم هواشناسی گفت بارندگی هایی خواهیم داشت و 

دوشنبه هم بارش بصورت برف خواهد بود. ❄️

+

معمولا زیاد حرف نمیزنم.ولی بیشتر از صحبت کردن با دوستام می نویسم.تلگرام هم کارو برام راحت تر کرده.حالا هم این وبلاگ ❣️


 امام باقر (علیه السلام)
 إنِّى لأبغضُ الرَّجُل أن یَکُون کسلاناً عَن أمرِ دُنیَاه، و مَن کَسَل عَن أمرِ دُنیاه فَهُو عَن أمر آخِرتِه أکسلَ
من مردى را که در کار دنیایش تنبل باشد مبغوض میدارم و کسى که در کار دنیا تنبل باشد، در کار آخرتش تنبل تر است.